7 Ekim 2012 Pazar

Huzurlu Olun!

Arkadaşlar paylaştığım fotoğrafları benim çekmediğime dair mesajlar gelmeye başladı.Akıllı olan her insan bilir insanlar ojeyi sürdükten sonra kendi blog veya site linkini koyarlar ve bunlarda belirgin yerlerdedir ve silmek çok zordur.Benim paylaştıklarımın hepsinde mutlaka sayfa linki var ve ben tek fotoğrafla yayın yapmayı seven biriyim işinize gelirse :P Günde bir çok yayın yapıyorum bunun nedenide önceden blog açmak hayalimdi ve her türlü şeyi çekiyordum şimdide öyle sürekli olarak ojeyi silip bir kere daha yapıyorum.Bu tür şeylere inanmadığınızı umuyorum Öpüyoruuum!

10 yorum:

  1. SENİNLE GÖRÜŞECEĞİZ CANIM ÇALINAN FOTOĞRAFIMIN LİNKİ DE BURADA ! BİZ BİLİNEN BLOGGERLARIZ BİLEN BİLİYOR GÖRÜYOR !

    HADİ KENDİ ÇEKTİĞİNİ KANITLA!

    http://ojesandigi.blogspot.com/2012/10/china-glaze-goulish-glow.html

    YanıtlaSil
  2. ah garibim kıyamam. Gel bendende 1 2 tane ÇAL çeşit olsun

    YanıtlaSil
  3. hayır birde karalaman belli olmasa bari , fotografların üstünü karalayıp kendi linkini yazmanda , ''silmek zordur ama karalamak kolay dimi? '' linkleri ...

    YanıtlaSil
  4. Böyle blogger olunmaz canım, eğer gerçekten okunan iyi bir blog yazarı olmak istiyorsan bloguna emek verecksin. Emektir insana sevdiren .. Sen ordan burdan fotograf araklarsan olmaz. üstelik bide benim deme bari hatanı kabul et sil yeni bir sayfa aç. Her fotografta tırnak tipin, açıların çekim pixelin farklı... Böyle gidersen 3-5 kişi seni ya okur ya okumaz. haa belki binlerce takipçin olur ama sen kendi yapmadığın başarını çalarak elde ettiğinden huzurlu olur musun bilemem tabii.

    ben bu olaylardan sonra biraz düşünmeni tavsiye ederim bir abla olarak. Başına bir iş gelmeden.

    YanıtlaSil
  5. Keşke en azından yaptıkların ortaya çıkınca utanıp şu blog!u kapatsaydın. Bu yazıyı yazmış olman senin yüzsüzlüğünü de gösteriyor.

    Anladığım kadarıyla yaşın küçük ve toysun, kolay yoldan 1-2 paylaşım yapayım hediye çekilişi düzenliyormuş gibi takipçi sayımı arttırayım bana bedava ürün göndersinler diye uğraşıyorsun. Ama boşuna. Çaldığın sadece resim değil,onca insanın emeği.

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle ojeyi silip tekrar başka sürüyormuşsun ya her ojede senin el ve tırnak yapın da mı değişiyor? Bu fotoğrafları aldığın blogların hepsi çok bilinen bloglar daha fotoğrafı görür görmez linki sen SİLSEN BİLE kime ait olduğunu anlayabiliyoruz. Kendin yapıp özen gösterdiğin bir şeyleri paylaşsan zaten insanlar seni takip ederdi. Adın da HIRSIZa çıkmazdı.

    YanıtlaSil
  7. sen kendini '' zeki '' mi sanıyorsun ?

    YanıtlaSil
  8. ne büyük bir haksızlık en önemlisi de kendine! Burada emek vermek, huzura sunmak. hayır sunu yapsaydın bari hosuma gıttı su blgda grdum vs. diye toplama birşeyler sunsaydın. Hosuna gden seylerı kaynaklarıyl kullansaydın. İnsanlar buna kızmaz sennle gurur bile duyardı ayıp etmişsin.

    YanıtlaSil
  9. Popüler blogları araştırmışsın belli ama keşke blogların herkesin sadece hobi olarak yaptığı bişeyin dürüstçe paylaşılması ile başladığını ve edinilen arkadaşlıklar ile anlam kazanan şeyler olduğunu da farkedebilseydin. Ben çok umursamıyorum ama yaptığın şey düpedüz hırsızlık ve başının belaya girme ihtimalini de göz önünde bulundur. Watermark silmek üstüne kendi adresini yazmak artık işe yaramıyor zira Google'ın imaj aramasını kullanarak imajların hangi sitede ilk yayınlandığını çok rahat kanıtlayabiliyoruz. Aklında olsun.

    YanıtlaSil
  10. başak konuşma tabirin m.ö 3.000 :)

    YanıtlaSil