5 Ekim 2012 Cuma

Jordana Fairy Dust

Sizlere yeni aldığım ve bayıldığım bir ojeyi göstereceğim.Jordana geçtiğimiz aylarda Glitters serisinden prenseslere layık bir oje çıkarttı.O zamanda alacaktım fakat bitmişti :( Herneyse sonuçta aldım.3.00 TL'ye aldım.
Minicik açık pembe simlerin arasına holografik yani ışığa göre renk değiştiren simler serpiştirilmiş. Resimlerde bir türlü yakalayamadım bu etkiyi, normalde çok daha güzel duruyor.
Resimde ojeden çok ben parlamışım, kusura bakmayın. Oje oldukça opak, kalın tek bir kat yetti. 
Bu cici oje sanırım OPI Teenage Dream'ın bir ton açığı; sevdiyseniz alternatif olarak onu alabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Sanırım utanma denen bişey yok sizde...İnsanların emek harcayarak yaptıgı şeyleri çalarak kendinizinmiş gibi göstermek büyük bir terbiyesizliktir.

    YanıtlaSil
  2. http://hangiojeyakismazkibana.blogspot.com/2012/05/notd-jordana-fairy-dust.html

    insanları salak zannetme lütfen...

    YanıtlaSil
  3. utan biraz ya resmen çalmışsın

    YanıtlaSil